
Jaunajā “CoFounder” novembra Slush 2015 numurā ir publicēts Jāņa Sīkļa, LatBan biedra, Baltic Sales Agency un Tech Sales Global īpašnieka, viedoklis par to, kāpēc spēcīga pārdošanas komanda ir katra Start-up uzņēmuma svarīgākais priekšnosacījums. Jānis stāsta :”parasti Start-up uzņēmumi nevar lepoties ar stiprām un pieredzējušām pārdošanas komandām, kas īsā laikā ir spējīgas iekarot globālo tirgu. Mūsdienās jaunam uzņēmumam ir daudz grūtāk pārdot savu produktu patērētājam nekā uzņēmumam, kuru visi jau pazīst un kura produktu visi ir novērtējuši. ”
Rakstā ir minēti iemesli un norādīts, ka gan investoriem, gan pašiem Start-up uzņēmumiem ir jāpievērš uzmanība tam , kādi cilvēki veiks uzņēmuma produkta pārdošanu, kāda ir šo cilvēku pārdošanas pieredze un pats galvenais vai šie cilvēki ir spējīgi nodarboties tikai ar pārdošanas procesu vai viņi ir spējīgi patiešām noslēgt darījumu! Ir jāsaprot, ka tikai paši talantīgākie pārdošanas profesionāļi spēs nodrošināt uzņēmuma peļņu ilgtermiņā un sekmīgi konkurēt globālos tirgos!
Žurnāla rakstu lasīt šeit: Publikācija